ENJOY FYEQAZIL BELOG..HARAP TIDAK JEMU UKE..

Friday 1 June 2012

Aku DiKEcewakan... =(

Aku dah mula nak bg harapan kepada siDia.. namun menyesal tidak berguna... aku telah dikecewakan siDia sekali lagi..... harapan aku dah hancur.... terhadap siDia.... Sampai haty awak buwad mcmnie Kat saya... saya tak tahu apewh dosa saya... apew sala sya.... =( tape walau  macam mana pown.. saya tetap haruss berani terima keputusan yang awak buwad... sebab saya ingad apew yang awk katakan dulu.... "KALAU DITAKDIRKAN KITA TAK BERSAMA, BIE TERIMA SEADANYA" ..... susah nak tolak takdirr.... nak buwad macmnew.. walopown haty saya rasew berat nak hilangkan awak dalam haty sya.. saya terpaksa anggap kter takder jodoh..... =,( .... dan "RELAY KITER SALA DI SISI AGAMA" ......


# saya akan cuba terima awak sebagai kawan saya... macam awak ckp kter maseh lagy bole kawan.. =)(terpaksa)

No comments:

Post a Comment